|
Optimizacija spletne strani A1 (prej Si.mobil)Pri optimizaciji spletne strani A1.si oz. Si.mobil, kot je bil naziv blagovne znamke takrat, ko smo začeli z optimizacijo njihove spletne strani, teh težav ni bilo. Stran je bila že uveljavljena, ena izmed najbolj prepoznavnih blagovnih znamk v Sloveniji, s precejšnjim številom povratnih povezav, a z eno veliko težavo, in sicer spletne strani konkurenčnih ponudnikov so se uvrščale višje na Googlu. Ravno zaradi tega so se za optimizacijo spletne strani obrnili na nas. Izjava zadovoljne strankeZ vidika komunikacije, načina dela in seveda tudi rezultatov, je sodelovanje z Dominatusom več kot prijetna izkušnja. V skupnem prizadevanju za dosego zadanih ciljev skoraj da ni opaziti odnosa naročnik-stranka, saj delujemo enotno kot ekipa. Izzivov je veliko, a se jih skupaj lotevamo kreativno in predvsem uspešno.Biljana Pejova, A1.si |
1. Analiza spletne strani Še preden smo se lotili optimizacije, smo pripravili analizo trenutnega stanja, kar je tudi sicer del standardnega postopka pri nas. Z analizo trenutnega stanja poiščemo priložnosti, napake, ocenimo smiselnost optimizacije in strošek optimizacije spletne strani. Več o analizi spletne strani si lahko preberete na tej strani. Že v sklopu analize smo prišli do kar nekaj izzivov. Če omenimo nekaj najbolj zanimivih, so to:
|
2. Izbor ključnih besed za SEO
Po analizi ključnih besed smo izbrali 60 ključnih besed, katerih uvrstitve bomo tudi nekajkrat mesečno spremljali. Nekaj izbranih besed je bilo »zimzelenih« in za te smo predvidevali, da se ne bodo spreminjale (kategorije, npr. telefoni, samsung telefoni …), za druge (modeli telefonov, tabličnih računalnikov) pa smo vedeli, da je rok trajanja omejen in da jih bo potrebno po umiku iz prodaje nadomestiti z novimi modeli. Izbrali smo 60 ključnih besed, ki so bile zelo povezane z njihovo storitvijo in so jih uporabniki tudi iskali po spletu. CILJ 1: Vsaj 20 od izbranih 60 ključnih besed spraviti na 1. stran, v kolikor se stran tam še ni uvrščala oz. spraviti na boljšo pozicijo, v kolikor se je že nahajala na 1. strani. CILJ 2: Vsaj 40 od izbranih 60 ključnih besed spraviti na prvo stran, v kolikor se stran tam še ni uvrščala oz. spraviti na boljšo pozicijo, v kolikor se je že nahajala na prvi strani. 3. Optimizacija spletne strani Ko smo skupaj z A1 izbrali tiste ključne besede, ki lahko prinesejo njihovi blagovni znamki največ, smo se lotili optimizacije spletne strani. Izziv sodelovanja z zunanjo ekipo programerjev smo skušali reševati na različne načine, na koncu pa se je najbolje obnesla uvedba rednih kratkih tedenskih sestankov, na začetku v živo, kasneje pa vse bolj pogosto tudi preko Skypa. S kratkimi rednimi tedenskimi sestanki smo dosegli, da so se stvari redno premikale in tudi nerazumevanja je bilo bistveno manj kot če bi programerjem poslali le pisna navodila. Hkrati z začetkom optimizacije smo se lotili tudi odprave vseh napak, ki so se nabrale iz preteklosti in izboljšave tehničnih lastnosti spletne strani. Kljub temu, da ima takšna spletna stran ogromno zunanjih povezav, pa je velika večina teh povezav usmerjenih na prvo stran ali na podstrani, ki niso pomembne za optimizacijo, saj tam ni ključnih besed, s katerimi želimo biti na prvi strani Googla (pravna obvestila, zaposleni v podjetju …). Ravno zaradi tega je offsite optimizacija pomemben del tudi takšnih spletnih strani. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
* v tabeli so objavljeni rezultati merjenj avgusta 2018. |