Izjave zadovoljnih strank
Dominatus je naš večletni partner za SEO in oglaševanje z Ads-i. V tem času so se izkazali kot zanesljiv in učinkovit partner, ki ne spi in se konstantno prilagaja spremembam na vedno živem trgu internetnega oglaševanja in optimizacije.
Dino Ivan Tot, 1nadan.si
Strokovnjaki podjetja Dominatus, d. o. o., so nam z oglaševanjem Google Ads pridobili nove poslovne partnerje in nam v kriznih časih omogočili rast prihodkov. Njihovo sprotno spremljanje in posodabljanje oglaševalskih kampanj nam zmanjšuje stroške oglaševanje. Odločitev za sodelovanje s strokovnjaki podjetja Dominatus je bila za naše podjetje ena izmed najboljših v času gospodarske krize.
Blaž Udovč, Projekt varnost d.o.o.
Oblikuješ, plačaš, dobiš. Tako je običajno pravilo pri naročanju oglasov Google Ads. Mi smo se odločili, da to v našem imenu opravlja podjetje Dominatus, d. o. o. In rezultat? Plačaš in dobiš, dobiš, dobiš. Zakaj? Vprašajte njih, radi povedo.
Matic Pošebal, Hutko d.o.o.
|
Z oglaševanjem na Googlu hitro in ugodno do novih strank
Prvi korak za uspešno Google Ads oglaševanje je analiza vaše dejavnosti in pravilno prepoznavanje navad vaših ciljnih kupcev. Z oglaševanjem v iskalnem omrežju jih dosežemo točno v trenutku, ko iščejo vaše izdelke in storitve, medtem ko s številnimi drugimi možnostmi, ki jih Google ponuja, lahko ustvarite nove potrebe, nova povpraševanja, večjo prepoznavnost vaše blagovne znamke in nove kupce, ki bodo v času nakupa vaše podjetje že poznali in mu zaupali.
Želite tudi vi povečati prepoznavnost vašega podjetja ali vaše produkte in storitve izpostaviti na vrhu iskalnika Google? Skupaj lahko to naredimo še bolj efektivno, o čemer pričajo tudi izjave naših strank.
Pogosta vprašanja
Ogromno člankov o Google Ads oglaševanju smo že napisali na našem blogu, na Računalniških novicah in v številnih drugih medijih. Najpogostejša in tista najbolj pomembna najdete spodaj:
Kaj je oglaševanje v iskalnem omrežju, katere so druge možnosti?
Oglaševanje v iskalnem omrežju je tisto, na kar najprej pomislimo, ko kdo omeni Google Ads oglaševanje. Pri tej vrsti oglaševanja gre za zakup ključnih besed, pod katerimi se prikaže vaš oglas, ko nekdo na Googlu v iskalno okno vpiše eno izmed zakupljenih ključnih besed oz. besednih zvez.
Primer oglaševanja v iskalnem omrežju prikazuje spodnja slika.
Oglaševanje v iskalnem omrežju pa nikakor ni edina opcija, ki jo Google Ads oglaševanje ponuja. Poleg tega lahko dosežete nove kupce tudi preko oglaševanja v prikaznem omrežju (display), preko ponovnega trženja (remarketing) in dinamičnega ponovnega trženja (dynamic remarketing), oglaševanja na Youtubu, oglaševanja z Gmail oglasi (Gmail Sponsored Promotions) in še z nekaterimi naprednejšimi tehnikami, ki jih Google Ads oglaševanje omogoča.
Vsaka izmed omenjenih opcij je primerna v določenih primerih, katera pa je najbolj primerna za vas, je odvisno predvsem od ciljev, ki jih želite doseči (povečanje prodaje, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, ozaveščanje o poprodajnih storitvah ...).
Koliko stane klik na Google oglas?
Zelo pogosto vprašanje, ki pa žal nima zelo enostavnega odgovora.
Na ceno klika vpliva v prvi vrsti vaša konkurenca, saj celotno Google Ads oglaševanje deluje na avkcijskem sistemu - kdor da več, je višje. Da pa ni vse tako enostavno, Google poleg same cene, ki ste jo pripravljeni plačati za posamezen klik, upošteva tudi oceno kakovosti (Quality Score). Višja kot je vaša ocena kakovosti, nižja bo vaša cena klika.
Na zgornji sliki lahko vidite, kako bo ocena kakovosti vplivala na vašo ceno klika. Običajno najprej preverimo v Googlovem orodju za načrtovanje ključnih besed (Keyword Planner), kakšna je pričakovana cena klika, za odlično urejene kampanje, ki dosegajo izjemne ocene kakovosti, lahko pričakujemo celo 50 % nižjo ceno klika, ob še vedno odlični povprečni uvrstitvi.
Konec koncev pa je konverzija in ROI precej bolj pomemben od cene klika, zato je pomembno, da zakupite prave ključne besede, torej tiste, s katerimi boste dosegli zastavljene cilje.
Kaj je ocena kakovosti oz. Quality Score?
Ocena kakovosti oz. t.i. Quality Score je ocena od 1 do 10, ki jo Google določi vsaki ključni besedi. Oceno kakovosti lahko vidite v vmesniku Google Ads, tako da pri pregledu ključnih besed vključite stolpec "Ocena kakovosti" ali se z miško zapeljete čez oblaček pri izbrani ključni besedi:
Na oceno kakovosti v grobem vplivajo trije dejavniki, in sicer:
-
Pričakovan CTR
-
Ustreznost oglasa
-
Uporabniška izkušnja na spletni strani
Če bo vaš oglas tako zanimiv, da bo uporabnik želel klikniti nanj, bo tudi v kontekstu s ključno besedo in vsebino na vaši spletni strani ter bo uporabniška izkušnja na vaši spletni strani odlična, bo tudi Google zaslužil več, ker:
-
Kratkoročno bo Google zaslužil zaradi klika na vaš oglas.
-
Dolgoročno bo Google zaslužil, ker bodo uporabniki radi klikali na oglase, če jih bo po kliku čakala dobra uporabniška izkušnja, ki je v kontekstu s pričakovanim.
Dobro oceno kakovosti bo Google nagradil, tako da bodo vaši stroški manjši, to pa je razlog, da se tudi vi potrudite, da zadovoljite vse dejavnike dobre ocene kakovosti, saj boste tako tudi vi zaslužili več.
Kakšna je razlika med Google Ads oglaševanjem in optimizacijo spletnih strani?
Pri google oglaševanju se vaš oglas lahko pojavi še nad t.i. organskimi zadetki, a kljub temu so neplačani oz. organski zadetki bolj klikani.
Ena izmed razlik je tudi to, da pri plačanih iskanjih plačate na klik, medtem ko je organska pozicija brezplačna, plačate lahko le storitev optimizacije, ki vas pripelje do prvih pozicij.
Prav tako se uspeh meri nekoliko drugače, saj se pri Google Ads uspeh meri s CTRjem, povprečno pozicijo, oceno kakovosti itd., medtem ko je pri optimizaicji pomembno predvsem, da se uvrščate čim višje med zadetki. Tako za Google Ads oglaševanje kot za optimizacijo spletnih strani je najbolj pomembno, da dosega vaše ključne indikatorje uspeha, kot je npr. nakup, registracija, izpolnjen kontaktni obrazec ...
Koliko stane vaša storitev?
Enostavno vprašanje, na katero žal ne obstaja enostaven odgovor.
Kakšna je cena Google Ads oglaševanja je odvisno od obsega vaših oglaševalskih akcij, od obsega ponudbe, ki bi jo želeli oglaševati in od višine "budgetov", ki bi jih želeli investirati v Google.
Poslovanje z naše strani je 100 % transparentno, kar v praksi pomeni, da so sredstva, ki so namenjena Googlu, ločena od stroška naših storitev, vi pa imate kadarkoli vpogled v to, koliko sredstev ste že vložili kam in koliko jih je še na voljo.
Za več informacij in okvirno ponudbo nas kontaktirajte.
Kaj se zgodi, v primeru, da z vašo storitvijo nisem zadovoljen?
Prepričani smo, da se to ne bo zgodilo, a vseeno velja izpostaviti.
V kolikor se odločite, da ne želite več naše pomoči pri Google Ads oglaševanju, bo celoten Google Ads račun in vse ostalo, kar smo uredili za vas, ostalo v vaši trajni lasti.
Celotna kreativa, ki jo izvedemo pri nas, je v vaši lasti, mi le vodimo in optimiziramo oglaševanje, dokler vi to želite.
Imam promocijsko kodo. Jo lahko uporabim?
Če imate promocijsko kodo za Google Ads oglaševanje, jo lahko izkoristite, a le v primeru, če zadostite nekaterim pogojem:
-
Kode so namenjene le novim oglaševalskim računom.
-
Kode so časovno omejene - preverite, da vaša še ni potekla.
-
Uporabite lahko le eno promocijsko kodo na posameznem računu.
-
Pred koriščenjem promocijske kode boste morali vnesti podatke za plačilo, večinoma pa tudi investirati določena sredstva, preden bo koda aktivna in dobroimetje na vašem računu.
-
Kode so lahko lokacijsko omejene.
Če odpirate nove in nove račune in na njih uporabite promocijske kode, bo Google to kaznoval in vam v najhujšem primeru onemogočil nadaljno uporabo oglaševanja. Reševanje blokiranih računov je zelo zamudno in vas čaka kar nekaj pregovarjanja, da vam bodo ponovno omogočili oglaševanje, če sploh. Zatorej, če imate resne namene in želite pridobivati nove posle preko Google Ads oglaševanja, vam tovrstvo prakso močno odsvetujemo.
Zakaj se moji oglasi ne prikazujejo?
Če sami svojih oglasov ne vidite na Googlu, to vsekakor še ne pomeni, da se tudi drugim uporabnikom ne prikazujejo. Kakšno je stanje vaših oglasov lahko enostavno preverite, tako da:
-
Uporabite orodje za predogled oglasov (Google Ads -> Orodja -> Predogled oglasov in analiza).
-
Se z miško postavite na oblaček pri ključni besedi, pri tem pa se vam odpre okno, ki vam izpostavi informacijo o prikazovanju vašega oglasa pod izbrano ključno besedo. Na spodnji sliki je to lepo prikazano.
V kolikor se vaš oglas tudi v orodju za predogled in analizo ne prikazuje ter v oblačku pri ključnih besedi piše "No" in je tudi statistika prikazovanja oglasov prazna, se vaš oglas res ne prikazuje. Razlogov za to je lahko več, če omenimo nekaj najbolj pogostih, so to:
-
Težava s sredstvi na vašem računu - so sredstva porabljena ali sploh niso bila nakazana, morda je prišlo do kakšne težave pri obračunavanju preko kreditne kartice. Preverite stanje na vašem računu, preden iščete naprej.
-
Oglasi so še v pregledu - v kolikor ste oglase šele dodali, so le-ti lahko še v pregledu. Enako velja za na novo odprte račune. Pregled lahko traja tudi do 24 ur, čeprav je v večini primerov to urejeno bistveno hitreje.
-
Neodobreni oglasi - če vaši oglasi kršijo pravilnike Google Ads oglaševanja, jih lahko pri pregledu zavrnejo. V tem primeru bo to tudi znotraj Google Ads jasno označeno, prejeli pa boste tudi email s tem obvestilom.
-
Preverite dnevni limit - če je le ta že dosežen, se vaši oglasi ne bodo več prikazovali.
-
Stanje kampanj, oglaševalskih akcij, oglasov, ključnih besed ... Preverite, če je vse aktivno ali so kakšne od omenjenih stvari zaustavljene ali izbrisane.
-
Preverite negativne ključne besede - v kolikor ste dodali isto ključno besedo med izbrane in med negativne ključne besede, bo negativna ključna beseda preprečila prikaz.
V večini primerov boste z zgoraj navedenimi primeri prišli do rešitve, v kolikor pa še vedno ne najdete nič uporabnega v zgornjem odogovoru, se lahko obrnete na nas.
Na katerem mestu se prikazuje moj oglas?
Povprečna pozicija v sistemu Google Ads vam pove, na katerem mestu se v povprečju nahaja vaš oglas.
Primer:
Če se vaš oglas prikaže 30x na prvem in 30x na tretjem mestu, bo povprečna pozicija 2.
Prav tako bo povprečna pozicija 2, če se vaš oglas prikaže 20x na prvem, 20x na drugem in 20x na tretjem mestu.
Če v Google vpisujete vaše ključne besede in primerjate pozicijo ključne besede s podatkom povprečne pozicije, se bo ta zelo verjetno razlikovala, saj Google pozna vašo zgodovino, ve kaj ste v preteklosti iskali in katere strani ste obiskovali in bo zaradi tega prilagodil tudi prikaz oglasov. Ravno zaradi tega ta način ni najbolj primeren za ugotavljanje povprečnih pozicij ključnih besed.
Ali Google Ads vpliva tudi na organske pozicije moje strani?
NE.
Eno izmed najbolj zabavnih vprašanj, na katerega naletimo kar precej pogosto.
Če ste prenehali oglaševati in ste istočasno izgubili tudi organske pozicije, vam zagotavljamo, da to nima nikakršne povezave. Če z oglaševanjem niste dosegali zastavljenih ciljev, nikar ne začnite oglaševati samo zaradi tega, da bodo vaše organske pozicije boljše. Raje se posvetite vsebini vaše strani ter tehnični in vsebinski optimizaciji ali pa pokličite nas, da vam pomagamo. Več o tem si lahko preberete tu: https://www.dominatus.si/optimizacija-spletnih-strani
Zakaj potrebujem vas za upravljanje Google Ads oglaševanja?
Naj naštejemo le nekaj razlogov:
-
Ker lahko vaš čas bolje izkoristite.
-
Ker lahko zaradi izkušenj bolje izberemo tiste ključne besede, ki bodo bližje vašim ciljem.
-
Ker je naše poslovanje popolnoma transparentno in v vsakem trenutku veste, kakšna je cena naše storitve.
-
Ker imamo direkten kontakt s svetovalci na Googlu.
-
Ker vas lahko v to prepričajo tudi izjave naših strank.
Od konkurence pa nas loči nekaj edinstvenih prednosti:
-
Naše poslovenje je 100 % transparentno - račun je v vaši lasti, imate poln dostop do vseh podatkov.
-
Učinek oglaševanja VEDNO izmerimo in dokažemo.
-
Vsako stran oglašujemo enako kot bi bila naša!
Imate vprašanje, ki ga nismo zajeli? Pišite nam >
|