Google AdWords oglaševanje


V iskalnem (search) in prikaznem (display) omrežju, na Youtubu, Gmailu in številnih partnerskih mestih že čakajo vaše bodoče stranke.

Google oglaševanja se vedno lotimo tako, da skupaj s stranko najprej določimo cilje, ki jih želimo s posameznim pristopom doseči, te cilje tudi implementiramo na spletni strani, tako da je v vsakem trenutku jasno, če jih dosegamo in koliko nam še manjka. S kasnejšo optimizacijo kampanje pa v večini primerov zastavljene cilje tudi presežemo.

Google AdWords oglaševanje

Štirje razlogi, zakaj izbrati Google AdWords oglaševanje



Ker vaše potencialne stranke že iščejo produkte, ki jih ponujate. Vas ni strah, da posle namesto vas dobi konkurenca?

Ker plačate le takrat, ko nekdo želi obiskati vašo stran, tj. klikne na oglas.

Ker lahko vse stroške in prihodke natančno
izmerite.

Preprosto zato, ker se splača!

Izjave zadovoljnih strank


Dominatus je naš večletni partner za SEO in oglaševanje z AdWordsom. V tem času so se izkazali kot zanesljiv in učinkovit partner, ki ne spi in se konstantno prilagaja spremembam na vedno živem trgu internetnega oglaševanja in optimizacije.
Dino Ivan Tot, 1nadan.si
Strokovnjaki podjetja Dominatus, d. o. o., so nam z oglaševanjem AdWords pridobili nove poslovne partnerje in nam v kriznih časih omogočili rast prihodkov. Njihovo sprotno spremljanje in posodabljanje oglaševalskih kampanj nam zmanjšuje stroške oglaševanje. Odločitev za sodelovanje s strokovnjaki podjetja Dominatus je bila za naše podjetje ena izmed najboljših v času gospodarske krize.
Blaž Udovč, Projekt varnost d.o.o.

Oblikuješ, plačaš, dobiš. Tako je običajno pravilo pri naročanju oglasov AdWords. Mi smo se odločili, da to v našem imenu opravlja podjetje Dominatus, d. o. o. In rezultat? Plačaš in dobiš, dobiš, dobiš. Zakaj? Vprašajte njih, radi povedo.
Matic Pošebal, Hutko d.o.o.

Z oglaševanjem na Googlu hitro in ugodno do novih strank

Prvi korak za uspešno Google AdWords oglaševanje je analiza vaše dejavnosti in pravilno prepoznavanje navad vaših ciljnih kupcev. Z oglaševanjem v iskalnem omrežju jih dosežemo točno v trenutku, ko iščejo vaše izdelke in storitve, medtem ko s številnimi drugimi možnostmi, ki jih Google ponuja, lahko ustvarite nove potrebe, nova povpraševanja, večjo prepoznavnost vaše blagovne znamke in nove kupce, ki bodo v času nakupa vaše podjetje že poznali in mu zaupali.



Želite tudi vi povečati prepoznavnost vašega podjetja ali vaše produkte in storitve izpostaviti na vrhu iskalnika Google? Skupaj lahko to naredimo še bolj efektivno, o čemer pričajo tudi izjave naših strank.



Pogosta vprašanja

Ogromno člankov o Google AdWords oglaševanju smo že napisali na našem blogu, na Računalniških novicah in v številnih drugih medijih. Najpogostejša in tista najbolj pomembna najdete spodaj:
Kaj je oglaševanje v iskalnem omrežju, katere so druge možnosti?
Koliko stane klik na Google oglas?
Kaj je ocena kakovosti oz. Quality Score?
Kakšna je razlika med Google AdWords oglaševanjem in optimizacijo spletnih strani?
Imam promocijsko kodo. Jo lahko uporabim?
Zakaj se moji oglasi ne prikazujejo?
Na katerem mestu se prikazuje moj oglas?
Ali Adwords vpliva tudi na organske pozicije moje strani?
Zakaj potrebujem vas za upravljanje Google AdWords oglaševanja?
Koliko stane vaša storitev?
Kaj se zgodi, v primeru, da z vašo storitvijo nisem zadovoljen?

Imate vprašanje, ki ga nismo zajeli? Pišite nam >

Študija primera

Hypo Alpe Adria d.d.
S Hypo Alpe Adria d.d. (novo ime Addiko Bank) smo že nekaj časa sodelovali na področju Google AdWords oglaševanja. Ko so izrazili željo, da bi še nekoliko povečali število povpraševanj, smo prišli do ideje, da uporabnikom omogočimo oddajo zahtevka za odobritev kredita kar preko vnosnega obrazca v mailu. Gre za GSP oz. Gmail Sponsored Promotions, kar je bila takrat ena od najnovejših in hkrati še najslabše izkoriščenih možnosti, ki jih Google AdWords oglaševanje ponuja. 

Ideja je postala projekt, projekt pa je presegel vsa pričakovanja. Zaradi uspešnosti je bila študija objavljena tudi na uradnem Googlovem blogu: https://adwords-si.googleblog.com/2016/06/studija-primera-hypo-alpe-adria-bank-dd.html

Cilji ob začetku projekta: Realizacija:
Do novih povpraševanj za največ 2,5 € na pridobljen kontakt
Cena pri oglaševanju v iskalnem omrežju je bila sicer nižja, a gre pri oglaševanju v Gmailu za prikaz oglasa uporabnikom, ki še nimajo nujno interesa po teh storitvah. Kljub temu nam je uspelo zastavljen cilj doseči in še celo preseči, saj je bila po izpeljani akciji cena oglaševanja še precej nižja od predvidene, in sicer smo za pridobitev povpraševanja zapravili v povprečju le 1,59 €.

63 % ceneje od pričakovanega
Cena klika do največ 0,10 € na odprt email
Kljub temu, da cena klika ni najbolj pomemben dejavnik za uspešnost kampanje, smo si zastavili tudi ta cilj kot eno izmed meril uspešnosti akcije. Ker je šlo za dokaj novo in še neizkoriščeno možnost oglaševanja, je bilo oglaševalcev malo, posledično pa klik tudi cenejši. Z odlično optimizacijo besedil, ki ji je sledila visoka stopnja odpiranja emailov, smo ceno klika znižali na neverjetnih 0,05 € na odprt email.

50 % ceneje od pričakovanega
Doseči 100.000 ogledov v le nekaj dneh
S preko 150.000 ogledi smo tudi to številko krepko presegli, tako da niti nismo bili preveč presenečeni, a zato nič manj veseli, ko so nas iz Googla kontaktirali in želeli naš uspeh objaviti tudi na njihovi strani.

50 % večji doseg od pričakovanega
Oglejte si celotno študijo primera >

Želite tudi vi povečati uspešnost vaših projektov?

Splošni podatki:
* Polja označena z zvezdico so obvezna.
Kje potrebujete našo pomoč?*
Kakšne so vaše želje?*
Pošljite informativno povpraševanje >