Študija primera:
Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.

Z Google AdWords oglaševanjem smo na hipkredit.si ustvarili več kot 30 % vseh povpraševanj in tako izboljšali prodajo.




O naročniku Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.

Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. je že uveljavljena blagovna znamka v Sloveniji in na tujih trgih. Stranke postavljajo na prvo mesto. Nudijo celovite finančne storitve ter vedno stremijo k temu, da strankam ponudijo čim bolj enostavne in inovativne storitve prilagojene njihovim potrebam in zmožnostim. V Sloveniji so prisotni že 21 let, svojo mrežo poslovalnic pa imajo razširjeno po vseh večjih in malo manj večjih mestih po Sloveniji.

O HIP kreditu

HIP kredit je inovativna in napredna storitev oz. edini hitri gotovinski kredit do 5.000 EUR, ki ga lahko stranke sklenejo brez obiska banke. Kredit lahko stranke katerekoli banke sklenejo kar preko spletne strani www.hipkredit.si. Sklenitev kredita omogoči spletna aplikacija, preko katere stranka v 7 minutah opravi ves postopek od izračuna, oddaje vloge do sklenitve kredita, kar iz domačega naslanjača. Stranka prejme pogodbo v podpis domov in dobi nakazan denar na svoj račun v najkrajšem možnem času. Vse, kar stranka potrebuje za sklenitev HIP kredita, je veljaven osebni dokument, davčno številko in bančno kartico.

Ciljna skupina

Ker je HIP kredit namenjen strankam vseh bank in ker lahko pogodbo sklenejo preko spleta, je bila ciljna skupina definirana zelo široko in segmentirana po interesih glede na namen, za katerega se lahko gotovinski kredit uporablja.

Oglaševanje HIP Kredita

V februarju 2016 je Hypo začel z aktivnim pospeševanjem prodaje HIP kredita tako v poslovalnicah kot tudi preko novega kanala, tj. spletne strani www.hipkredit.si. Glede na specifičnost storitve se je naročnik odločil, da ne uporabi klasičnega modela, ampak izključno BTL aktivnosti z izjemo radia, ki je nudil dodatno podporo. V okviru BTL aktivnosti so bila poleg POS materiala in opreme poslovalnic ključna digitalna oglaševalska orodja (slikovni oglasi, video tutorial, statični in animirani oglasi) oz. kanali. Oglaševanje poteka v valovih od začetka februarja in namen je, da se storitev promovira konstantno skozi celo leto.
Primarni cilj je bil povečati poznavanje storitve in pa informiranje potencialnih strank o novem kanalu za sklenitev kredita kar iz domačega naslanjača. Hkrati je bila želja, da se zajame celotno spletno populacijo, ki je v fazi opravljanja večjih nakupov, je kreditno sposobna in se jo neposredno usmerja na orodje, s katerim lahko hitro in enostavno pridejo do želenih sredstev.

Zakaj AdWords?

Med vsemi opcijami oglaševanja, ki so danes na voljo, se učinek oglaševanja na internetu najlažje izmeri, optimizira v smeri zastavljenih ciljev in je ravno zaradi tega tudi najbolj efektivno. Med vsemi opcijami pa Google AdWords izstopa po učinkovitosti, ceni in razširjenosti, zato tudi pri Hypo banki predstavlja velik delež oglaševalskega proračuna.
Pri Hypo banki so že oglaševali na Googlu, a brez zadovoljivega učinka, zato so se obrnili na nas za upravljanje Google AdWords računa. Kombinacija pravilnega pristopa k oglaševanju in enostavnih ter hitrih kreditnih rešitev za stranke sta dva najbolj pomembna razloga za uspeh oglaševanja. Dominatus skrbi za oglaševanje spletne strani banke ter za oglaševanje ločene strani hipkredit.si. Na spletni strani hipkredit.si je glavni cilj oglaševanja pridobitev kontakta interesenta za sklepanje kredita, ki ga kasneje pokličejo. Preko Google AdWords oglaševanja so na hipkredit.si ustvarili preko 30 % vseh povpraševanj.
Dejanska vrednost Google AdWords oglaševanja je še bistveno večja, saj veliko interesentov pride na stran preko hypo-alpe-adria.si strani, ki se prav tako oglašuje preko Google AdWords, in sicer za različne storitve, najbolj aktualna pa je kredit za poplačilo obveznosti.

39 % dvig konverzij


65 % dvig konverzij

Iskalno omrežje
  • CPC samo 0,11 € / klik
  • Povprečna pozicija: 2.2
  • CTR: vsaj 13,69 %
  • Cena na povpraševanje: 0,94 €
Gmail Sponsored Promotions (GSP)
  • CPC 0,05 €/klik
  • Doseg: 150.000+ prikazov
  • CTR: 7,77 %


Izjava zadovoljne stranke

Oglaševanje preko Google platforme na različnih kanalih je bilo za HIP kredit na spletu zelo učinkovito. V prvih dveh mesecih po lansiranju promocije storitve preko spletne platforme je realizacija prodaje za 150 % presegla planirane vrednosti.
Matjaž Omejc, direktor produktnega vodenja in marketinga

Želite tudi vi povečati uspešnost vaših projektov?

Splošni podatki:
* Polja označena z zvezdico so obvezna.
Kje potrebujete našo pomoč?*
Kakšne so vaše želje?*
Pošljite informativno povpraševanje >