Vsebinski marketing za boljšo prodajo vaše strani

Želite prodati več? Najprej povečajte obisk!

S pravo strategijo sta lahko vsebinski marketing in vsebinska optimizacija odličen nov vir obiska na vaši spletni strani. Nekatere naše stranke so samo z vsebinskim marketingom povečale obisk za več kot 200 %. Tudi vi lahko povečate obisk in prodajo, pri tem pa imate dve možnosti: VSE NAREDITE SAMI ali VSE PREPUSTITE NAM.

Če imate že tako ali tako preveč dela s svojim poslom ter želite vsebinski marketing in vsebinsko optimizacijo prepustiti nam, kliknite na kontaktirajte nas. Če pa želite izvedeti več, berite naprej …












optimizacija spletnih strani

Osnovna priporočila za optimizacijo spletnih strani

Kakšna je cena vsebinskega marketinga?


To vprašanje je vsekakor na mestu. A bolj pomembno vprašanje je, kakšen učinek vam lahko vsebinski marketing prinese?
  • Moje mnenje je, da se tako kot vsak tudi vsebinski marketing začne pri izdelku.
Če imate izdelek, ki je 10x boljši od vseh konkurenčnih izdelkov in za povrh še 10x cenejši, marketinga ne potrebujete. Število kupcev bo rastlo tako ali tako, preko priporočil zadovoljnih uporabnkov, s kakršnimkoli marketingom pa lahko le pospešite, da vas večje število kupcev spozna čim prej. Se strinjate?

Tako kot za vse druge oblike je tudi za vsebinski marketing najbolj pomembno, da so prednosti  vašega izdelka ali storitve jasne in vas razlikujejo od konkurence. Torej, da imate jasne »USPje« (Unique Selling Proposiotions).
  • Cena vsebinskega marketinga je odvisna od:
• težavnosti področja (samo izkušeni pisci so lahko kos kompleksnim vsebinam),
• vrste objav (dobre prodajne oz. copywriting objave so bistveno dražje od informativnih objav)
• od obsega sodelovanja (največ dela je na začetku, ko je potrebno preučiti določeno področje).

Za natančno ponudbo nas kontaktirajte.
   
Optimizacija spletnih strani in najbolj pogoste napake

Kakšen je postopek pri vsebinskem marketingu?


  • Analizo ključnih besed (pri nas jo izvede Rok)
    Ko dobimo besedne zveze, ki jih uporabniki iščejo pa sledi:
  • Priprava tehničnih navodil (Tina)
    Kako dolg naj bo članek, katere ključne besede naj vsebuje in kako pogosto naj se posamezna ključna beseda pojavi v članku …
  • Pisanje besedila (Tjaša, Jure …)
    Ko imamo cilj (ključno besedo) in tehnične stvari določene, se lahko začne pisanje.

    Primer članka, ki ga spišeta Tjaša ali Marko si lahko ogledate na https://www.altitude-activities.com/where-to-eat-in-6-best-restaurants-in-bled-and-nearby (članek se uvršča takoj za Tripadvisorjem na Googlu, če iščete ključne besedne zveze kot so »Restaurants in Bled«, »Best Restaurants in Bled«, »Where to eat in Bled« …
    Preberite tudi: 5 neverjetno enostavnih korakov pri pisanju besedil.
  • Pregled besedila (Tina, Uroš)
    Napisano besedilo se ponovno pregleda za tehnično in strukturno popolnost.
  • Lektura besedila (Marko)
    Ne spodobi se, da bi v vašem besedilu mrgolelo slovničnih napak, zato ga pred objavo tudi lektoriramo – a hkrati poskrbimo, da se ne uniči prodajni »naboj«.
  • Objava članka na spletni strani (Jan)
    Da nimate vi z vsebinskim marketingom nobenega dela, poskrbi Jan še za objavo na vaši spletni strani.
Optimizacija spletnih strani in najbolj pogoste napake
tehnična ali onsite optimizacija spletnih strani

Želite vse narediti sami? Želite izvedeti čim več o vsebinskem marketingu?


Odlično. Tudi v primeru, da se kasneje odločite »outsourcati« to storitev, vam bo to znanje prišlo zelo prav. Začnimo z osnovami:

  • Kaj je vsebinski marketing?
    Vsebinski marketing je ustvarjanje kakršnih koli vsebin (blog članki, videi, infografike, …), s katerimi želimo, da naše sporočilo vidi čim večje število ljudi.
  • Kaj je vsebinska optimizacija?
    Vsebinska optimizacija je optimizacija besedil z namenom, da le-ta doseže čim večje število ljudi. Torej, da je napisana tako, da se uvršča čim višje na Googlu pod ključnimi besedami, ki jih potencialni kupci iščejo.
  • Kaj je copywriting?
    Od vsebinskega marketinga in vsebinske optimizacije se copywriting razlikuje v tem, da gre za prodajno usmerjeno pisanje. Če poenostavimo, gre za prodajno prezentacijo v pisnem načinu.
Vsaka od zgornjih stvari lahko sama po sebi poveča obisk in prodajo na vaši strani. Če pa združite vse tri, bo efekt še bistveno večji.
 



POMEMBNO: BREZPLAČEN TEČAJ copywritinga:


Kliknite in si oglejte »CASE STUDY«, kako smo z vsebinskim marketingom povečali obisk Jerneju in Matevžu iz Bleda. * V tem članku se lahko prijavite na BREZPLAČEN online tečaj vsebinskega marketinga, vsebinske optimizacije in copywritinga.

Želite tudi vi povečati uspešnost vaših projektov?

Splošni podatki:
* Polja označena z zvezdico so obvezna.
Kje potrebujete našo pomoč?*
Kakšne so vaše želje?*
Pošljite informativno povpraševanje >