Facebook oglaševanje

Kjer ste vi, so tudi vaše potencialne stranke. Facebook ne uporabljajte le za razvedrilo, temveč tudi za Facebook oglaševanje.

Uporabniki na Facebooku porabijo velik del svojega časa, poleg tega število registriranih uporabnikov narašča. S pomočjo Facebook oglaševanja vam lahko pomagamo, da vaš oglas doseže potencialno občinstvo. Vaša konkurenca to že počne, zakaj ne bi še vi?

facebook oglaševanje zakaj

Razlogi, zakaj oglaševati na Facebooku



Ker lahko izberemo pravo ciljno skupino ljudi glede na spol, starost, zanimanja, kraj bivanja ...

Z višino cene klika lahko vplivamo na to, kolikokrat se bo oglas prikazal in komu. Ob redni optimizaciji kampanj dosežemo optimalno ceno klika.

Ker plačate le takrat, ko nekdo želi obiskati vašo stran, torej ko klikne na oglas.

Učinek izmerimo in dokažemo.
facebook oglaševanje dominatus

Facebook oglaševanje

Facebook je največje družbeno omrežje, ki je v svoji osnovi namenjeno zabavi, druženju, razvedrilu ter ohranjanju stikov s prijatelji. Mnogi ga uporabljajo tudi za spoznavanje novih ljudi, nas pa seveda najbolj zanima, kaj lahko Facebook ponudi podjetjem, ki želijo čim ceneje in čim bolj efektivno doseči svoje kupce?

S Facebookom do novih kupcev – ugodno in efektivno

Facebook oglaševanje je idealno, če želite vaše kupce doseči ugodno in učinkovito. Še posebej dobro se bo Facebook obnesel v primeru, ko imate zelo inovativen izdelek, ki ga ljudje še ne poznajo in ga zaradi tega ne iščejo na Googlu. Tudi če prodajate izdelek, ki ga lahko zelo natančno oglašujete določeni ciljni skupini na Facebooku, bo Facebook odličen kanal.

Zakaj za oglaševanje na Facebooku izbrati ravno nas?

Zato, ker želimo z vami sodelovati dolgoročno. Ravno zaradi tega se pri Dominatusu Facebook oglaševanja vsakega projekta lotimo na isti način, kot bi se ga v primeru, da gre za naš produkt. Zato vedno stremimo k čim višjemu profitu vašega podjetja in nismo oglaševalska agencija, katerih namen je žal vse preveč pogosto, da predvsem porabijo budget, ki so ga dogovorili, saj je v tem primeru njihov lasten zaslužek višji – po našem mnenju, le kratkoročno.  


Nekaj dejstev o Facebook oglaševanju:

  • Facebook ima 1,4 milijarde DNEVNIH uporabnikov. Število registriranih uporabnikov pa se POVEČUJE. Ta trenutek je to najbolj popularno družbeno omrežje, saj mu druga znana omrežja (MySpace, Instagram, Twitter itd.) ne morejo več slediti. In da, med registriranimi uporabniki je veliko Slovencev, vaših potencialnih strank. Iz tega sledi:
  • Vaši potencialni kupci preživijo na Facebooku VELIKO časa. Nekateri na njem preživijo uro, spet drugi več ur.  Nedavne raziskave so pokazale, da kar 70 % slovenskih uporabnikov, starih med 15 in 75 let, vsaj enkrat dnevno obišče Facebook in pregleda novice.
  • Tako natančnega ciljanja vam ne omogoča skoraj nobena druga platforma. Nikjer drugje ne boste našli tako »idealnega« občinstva. Po mnenju tržnikov je to najpomembnejša družabna platforma. Poleg tega Facebook dodaja nove funkcije vsak mesec, vaše kampanje pa lahko nastavljate še natančneje.
  • Statistika pravi, da se v eni minuti zgodi 3 MILIJONE objav, naša časovnica pa je omejena in posledično je s tem omejen tudi organski doseg.
  • V primerjavimi z drugimi kanali je oglaševanje na Facebooku še vedno eno najcenejših. Seveda pod pogojem, da se oglaševanja lotite pravilno.
  • Vaš proračun za posamezne kampanje lahko vseskozi prilagajate.
  • Z oglaševanjem hkrati povečujete prepoznavnost vaše blagovne znamke in promet na spletno stran oziroma trgovino. Zato ne preseneča dejstvo, da blagovne znamke v povprečju objavljajo kar OSEMKRAT dnevno.
  • Uspešnost oglaševanja je merljiva in to v realnem času. Takojšen vpogled v analitiko nam lahko razkrije, kakšna je nakupna pot uporabnikov in tako lahko takoj ukrepamo profitabilno.
  • In končno: Facebook še vedno raste in še utrjuje svoj dominanten položaj v digitalnem oglaševanju!

facebook oglaševanje

80 % obiskov iz mobilnih naprav

19 % časa porabimo na Facebooku



Pogosta vprašanja

Koga lahko ciljamo s Facebook oglaševanjem?
Kakšna je razlika med Facebook oglasi (Facebook ads) in sponzoriranimi objavami (boost post)?
Je bolje izbrati Facebook oglase ali sponzorirane objave?
Kaj je remarketing in kaj dinamični remarketing?
Oglas je zavrnjen. Kaj narediti v tem primeru?
Koliko stane Facebook oglaševanje pri vas?
Zakaj facebook oglaševanje in zakaj izbrati nas, da upravljamo vaše oglase?

Imate vprašanje, ki ga nismo zajeli? Pišite nam >


Kaj lahko pričakujete, če vstopite v svet Facebook oglaševanja skupaj z nami? Idealno bi bilo, če bi napisali, da nič dela z vaše strani in izjemen prodajni efekt. A to je ideal, ki se mu vsekakor skušamo vedno približati v spodaj opisanem postopku.

Postopek Facebook oglaševanja:

  • Na začetku Facebook oglaševanja skupaj z vašo pomočjo analiziramo, kdo so vaši ciljni kupci in kako se le-ti obnašajo na Facebooku in tudi sicer na internetu, torej katere strani obiskujejo, katere vsebine jih zanimajo, kaj iščejo po spletu, kakšne so njihove demografske lastnosti itd.
  • V drugem koraku preverimo, kaj že počne vaša konkurenca in kako se lahko od njih razlikujemo, ponudimo nekaj več.
  • Preden oglaševalska akcija zaživi poskrbimo tudi za nastavitev vsega potrebnega, da lahko uspešnost oglaševalskih akcij merimo.


Ko je vse to urejeno, pričnemo z oglaševanjem, testiranjem in optimiziranjem vaše oglaševalske kampanje, oglasov, ciljnih skupin ... Ste za? Stopite v kontakt z nami!
 


Želite tudi vi povečati uspešnost vaših projektov?

Splošni podatki:
* Polja označena z zvezdico so obvezna.
Kje potrebujete našo pomoč?*
Kakšne so vaše želje?*
Pošljite informativno povpraševanje >