4 razlogi za oglaševanje na Facebooku z našo pomočjo
Za vas izberemo pravo ciljno skupino ljudi glede na spol, starost, interese, kraj bivanja ... |
Z višino cene klika lahko vplivamo na to, kolikokrat se bo oglas prikazal in komu |
Z redno optimizacijo kampanj dosežemo optimalno ceno klika in plačate le takrat, ko nekdo želi obiskati vašo stran, torej ko klikne na oglas |
Učinek izmerimo in dokažemo |
Stavimo na zaupanje strank v nas, na odnos med sodelavci in stalno nadgrajevanje znanja.
Z Dominatusom preko Facebooka do novih kupcev ugodno in efektivnoFacebook oglaševanje je idealno, če želite vaše kupce doseči ugodno in učinkovito. Še posebej dobro se bo oglaševanje na Facebooku obneslo v primeru, ko imate inovativen (poseben, drugačen) izdelek, ki ga ljudje še ne poznajo in ga zaradi tega ne iščejo na Googlu. Tudi če prodajate izdelek, ki ga lahko zelo natančno oglašujete določeni ciljni skupini na Facebooku, bo Facebook oglaševanje odlično za vas.Zakaj za Facebook oglaševanje izbrati ravno nas?Zato, ker želimo z vami sodelovati dolgoročno. Prav zato se v Dominatusu vsakega projekta lotimo na način, kot da gre za naš produkt. Zato vedno stremimo k čim višjemu profitu vašega podjetja in nismo oglaševalska agencija, katere namen je, žal se to vse preveč pogosto dogaja, da bi predvsem porabili dogovorjeni budget, saj je v tem primeru lasten zaslužek višji (po našem mnenju je to le kratkoročno sodelovanje). |
Pomagamo vam izkoristiti moč FacebookaFacebook ima 1,4 milijarde DNEVNIH uporabnikov, število registriranih uporabnikov pa se še POVEČUJE, med registriranimi uporabniki pa je veliko Slovencev, torej vaših potencialnih strank. Ta trenutek je to najbolj popularno družbeno omrežje, saj mu druga znana omrežja (MySpace, Instagram, Twitter itd.) ne morejo več slediti. Pri nas vam pomagamo izkoristiti moč Facebooka.Izkoristimo vse obiske Facebooka vaših uporabnikovVaši potencialni kupci preživijo na Facebooku VELIKO časa. Nekateri na njem preživijo uro, spet drugi več ur. Nedavne raziskave so pokazale, da kar 70 % slovenskih uporabnikov, starih med 15 in 75 let, vsaj enkrat dnevno obišče Facebook in pregleda novice.Facebook oglaševanje prilagodimo vaši ciljni publikiTako natančnega ciljanja vam ne omogoča skoraj nobena druga platforma. Nikjer drugje ne boste našli tako »idealnega« občinstva. Po mnenju tržnikov je to najpomembnejša družabna platforma. Poleg tega Facebook dodaja nove funkcije vsak mesec, vaše kampanje pa lahko nastavljate še natančneje.S promoviranimi objavami dosežemo večji dosegStatistika pravi, da se v eni minuti zgodi 3 MILIJONE objav, naša časovnica pa je omejena in posledično je s tem omejen tudi organski doseg. Katero organsko objavo bo FB prikazal, je odvisno od njegovega skrivnostnega algoritma, zato si doseg objave lahko povečamo s promoviranimi objavami.Zagotavljamo vam najcenejši način oglaševanjaV primerjavami z drugimi kanali je Facebook oglaševanje še vedno eno najcenejših. Seveda pod pogojem, da se oglaševanja lotite pravilno.Omogočamo vam prilagajanje proračuna kampanjeVaš proračun za posamezne kampanje lahko vseskozi prilagajate in sredstva raje preusmerite v drugo kampanjo, ki je v določenem trenutku morda bolj zanimiva za ciljno publiko.Povečamo prepoznavnost in promet spletne straniOglaševanje na Facebooku hkrati povečuje prepoznavnost vaše blagovne znamke in promet na spletno stran oziroma trgovino. Zato ne preseneča dejstvo, da blagovne znamke v povprečju objavljajo kar OSEMKRAT dnevno.Ves čas spremljamo analitikoUspešnost oglaševanja je merljiva in to v realnem času. Takojšen vpogled v analitiko nam lahko razkrije, kakšna je nakupna pot uporabnikov in tako lahko takoj ukrepamo profitabilno.Facebook je največje družbeno omrežje, ki je v svoji osnovi namenjeno zabavi, druženju, razvedrilu ter ohranjanju stikov s prijatelji. Mnogi ga uporabljajo tudi za spoznavanje novih ljudi, nas pa seveda najbolj zanima, kaj lahko Facebook oglaševanje ponudi podjetjem, ki želijo čim ceneje in čim bolj efektivno doseči svoje kupce. Pogosta vprašanjaKoga lahko ciljamo s Facebook oglaševanjem?
Kakšna je razlika med Facebook oglasi (Facebook Ads) in sponzoriranimi objavami (Boost Post)?
Je bolje izbrati Facebook oglase ali sponzorirane objave?
Kaj je remarketing in kaj dinamični remarketing?
Oglas je zavrnjen. Kaj narediti v tem primeru?
Koliko stane Facebook oglaševanje pri vas?
Zakaj facebook oglaševanje in zakaj izbrati nas, da upravljamo vaše oglase?
Imate vprašanje, ki ga nismo zajeli? Pišite nam > |
Kako oglaševanje na Facebooku poteka pri nas?Idealno bi bilo, če bi napisali, da nič dela z vaše strani in izjemen prodajni efekt. A to je ideal, ki se mu vsekakor skušamo vedno približati, a za učinkovito Facebook oglaševanje vseeno kanček potrebujemo tudi vas.Postopek za pravilno Facebook oglaševanje1. Facebook oglaševanje se začne z analizo, kdo so vaši ciljni kupci in kako se le-ti obnašajo na Facebooku in tudi sicer na internetu, torej katere strani obiskujejo, katere vsebine jih zanimajo, kaj iščejo po spletu, kakšne so njihove demografske lastnosti itd.2. V drugem koraku preverimo, kaj že počne vaša konkurenca in kako se lahko od njih razlikujete in na teh ugotovitvah ponudimo nekaj več. 3. Preden oglaševalska akcija zaživim, poskrbimo tudi za nastavitev vsega potrebnega, da lahko uspešnost oglaševalskih akcij merimo. 4. Ko je vse urejeno, pričnemo z oglaševanjem, testiranjem in optimiziranjem vaše oglaševalske kampanje, oglasov, ciljnih skupin ... Ste za? Stopite v kontakt z nami! |