|
Spletno oglaševanjeLotite se spletnega oglaševanja še danes, jutri bo mogoče že prepozno.
Vaša spletna stran je vizualno dovršena, v ponudbi imate odlične izdelke, vendar niste zadovoljni s prodajo ali celo ne beležite prodaje preko spleta. To je že znak, da je potrebno začeti vlagati v spletno oglaševanje. Kako se tega lotiti oz. sploh katere možnosti spletnega oglaševanja imate na voljo?
Izbira oglaševalskega kanala je odločitev, ki jo sprejmete glede na dejavnost svojega posla in pa ciljno skupino. Spletno oglaševanje delimo na:
|
|
Katero spletno oglaševanje izbrati? Pred odločitvijo nikakor ne pozabite na zastavljene cilje, ki jih želite doseči z izbranim kanalom, saj samo tako lahko dosežete željene rezultate spletnega oglaševanja. Pri nas smo specializirani za spletno oglaševanje preko Facebooka in Google Ads. Facebook je družbeno omrežje, ki vam omogoča oglaševanje preko organskih objav na Facebook profilu podjetja ali pa preko plačljivih oglasov, s katerimi lahko targetirate določene ciljne skupine glede na starost, spol, lokacijo in zanimanja. Poleg tega pa lahko izvajate remarketing, dinamični remarketing, custom audience in lookalike audience preko tekstovnih oglasov, videa, vrtiljaka (ang. carousel) … Lahko pa se odločite za oglaševanje preko Google Ads (SEM) ali po starem preko Google AdWords, ki vam ne omogoča le oglaševanja v iskalnem in prikaznem omrežju, ampak tudi video oglaševanje, oglaševanje znotraj mobilnih aplikacij, remarketing, dinamični remarketing, custom audience …
Vam zgoraj našteti izrazi niso domači, vendar imate željo po učenju? Pošljite nam povpraševanje in z veseljem bomo našli rešitve za vaš izziv. Vaša ideja je naša priložnost! |
|