Naša rast

Še vedno mlada, a zelo izkušena ekipa internetnih strokovnjakov. Naša vizija in poslanstvo je, da podjetja s perspektivnimi idejami in produkti predstavimo čim širšemu občinstvu na izredno konkurenčnem internetnem trgu.

S pozitivno energijo in entuziazmom ustvarjamo nov in lepši svet za vsakogar, ki zaupa v naše storitve.

Verjamemo v iskren odnos do sodelavcev in strank. Prepričani smo, da je investicija v medsebojno zaupanje največja vrednota in v to, da je za najvišji učinek na izredno hitro spreminjajočem se internetnem trgu potrebno stalno nadgrajevanje znanja.


Naša rast


2018


  • Podjetje nadaljuje s hitro rastjo tako po prihodkih kot po zaupanju strank. Kot eden izmed najbolj prepoznavnih start-up podjetij se nam pridruži podjetje Solvera Lynx.
  • Še naprej se trudimo biti prisotni na vseh pomembnih oglaševalskih dogodkih v Sloveniji in tudi v tujini. Tako tudi v tem letu obiščemo SOF, SEMPL, WEBSI, DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA. Sodelujemo v strokovnih žirijah pri izboru internetnih nagrad WEBSI in predavamo na številnih izobraževanjih (OpenIT, Marketing magazin, RIC Bela krajina) ter organiziramo GDPR delavnice na MLC Fakulteti za management in pravo.
  • Direktorja nadaljujeta z udeležbo na CEEDu, kjer v sklopu številnih izboraževanj in druženj z drugimi podjetniki pridobimo ogromno novega znanja in svežih pogledov.
  • Pridobivanje znanja iz knjig, forumov, blogov in raznih izobraževanj še nadgradimo, tako da k sodelovanju ponudimo številne strokovnjake in uvedemo redna interna izobraževanja za vsebinski marketing, optimizacijo spletnih strani, Google Adowrds oglaševanje. To se izkaže kot odlična investicija, saj obstoječe znanje združimo z znanjem in izkušnjami ostalih podjetij.
  • Kljub rasti ostanemo osredotočeni na dobro počutje vseh zaposlenih in naših strank. Za redna druženja poskrbimo ob rojstnodnevnih zabavah ter z občasnimi team buildingi. Poleti se tako odzovemu povabilu naših naročnikov (Altitude Activities) na canyoning. Ker nam poleti ne uspe organizirati vsakoletnega piknika, se skupaj z našimi naročniki podružimo na zabavi konec leta.
  • Pridružita se nam Jan, Marko in Klavdija.

2017


  • Uroš se udeleži Marketing festivala, ki se je odvijal v Pragi na Češkem.
  • Uroš in Jure postaneta stalna udeleženca CEEDa.
  • Ker se zavedamo, kako pomembno je sodelovanje s poslovnimi partnerji, vsako leto organiziramo piknik.
  • Julija se nam pridruži Špela.
  • Julija prodamo vse, kar se tiče inštrukcij pod brandom E-doktrina. Septembra pa še podjetje Ambo storitve d.o.o.
  • Tudi z zdravo tekmovalnostjo med seboj povečujemo našo učinkovitost.
  • Za svojo stranko pridobimo še eno večjo stranko, in sicer Hotel Marita iz Portoroža.
  • Za še boljšo motiviranost in učinkovitost zaposlenih od letos dalje dajemo večji poudarek na večdnevnih teambuildingih in medsebojnem druženju, organizirali pa smo tudi nekajdnevni (delovni) oddih v Puli.
  • Uroš se še vedno udeležuje dogodkov SOF, SEMPL, WEBSI (na WEBSI je tudi v strokovni žiriji od 2013), DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA (na NETFORK AKADEMIJI od 2013 dalje tudi predava).
  • Leto zaključimo s 379.561 € prihodkov.

2016


  • Vselitev v še večjo pisarno nas "prisilita" še dva dodatna sodelavca.
  • Teambuildingi postajajo naša stalnica.
  • Zavedamo se dobrih odnosov s strankami, zato organiziramo skupni piknik.
  • Za svojo stranko pridobimo tudi zavarovalnico Coris ter še izdelovalce pivovarn Brewiks in prodajalno craft piv Že v redu Primož.
  • Uroš se udeleži dogodkov SOF, SEMPL, WEBSI (na WEBSI je tudi v strokovni žiriji od 2013), DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA (na NETFORK AKADEMIJI od 2013 dalje tudi predava).
  • Google povabi Jureta in Uroša na Google Partners seminar v Grčijo.
  • Izdelujemo vedno več spletnih strani in trgovin ter upravljamo vedno več Google AdWords kampanj ter leto zaključimo z rekordnimi 277.538 €.

2015


  • Zaradi vedno večjega obsega dela razširimo poslovne prostore za še dodatno pisarno.
  • Uroš se tudi to leto udeleži dogodkov SOF, SEMPL, WEBSI (na WEBSI je tudi v strokovni žiriji od 2013), DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA (na NETFORK AKADEMIJI od 2013 dalje tudi predava) in predava na praktično vseh seminarjih na temo optimizacije, skoraj da ne manjka.
  • Uroš se udeleži tudi Marketinškega festivala v Brnu.
  • Po 6. letih končno dobimo svoj CGP – kovačeva kobila je bila dolgo bosa.
  • Junija organiziramo piknik in skupno druženje s strankami in poslovnimi partnerji.
  • 2015 smo razširili obseg poslovanja tudi na večje naročnike, ki delujejo na mednarodnem trgu. Med najbolj opaznimi sta Loccitane in Thermana Laško.
  • Tudi na teambuildingih malo tekmovalnosti med sodelavci ne manjka, za kar se nam zdi bowling idealen.
  • Junija se nam pridruži Dario.
  • Google svoj algoritem vedno pogosteje posodablja, vendar izkušena ekipa SEO strokovnjakov spremembam uspešno sledi in se neprestano uči, kar se pokaže tudi v velikem povečanju letnih prihodkov. Leto prvič zaključimo s prihodki višjimi od 200.000 €, točneje 237.092 €.
  • O nas je pisal Zurnal24.

2014


  • Lastnika Dominatus d.o.o. prepoznajo v reviji Računalniške novice kot strokovnjaka, zato ju tudi zaprosijo za redne prispevke z nasveti.
  • Uroš se še vedno udeležuje dogodkov SOF, SEMPL, WEBSI (na WEBSI je tudi v strokovni žiriji od 2013), DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA (na NETFORK AKADEMIJI od 2013 dalje tudi predava) ter predava na vedno bolj različnih seminarjih, s čimer pridobiva na svoji kredibilnosti.
  • S konkurenco si redno izmenjavamo mnenja, s katero smo šli tudi na skupni izlet.
  • Organiziramo prvi piknik za stranke in poslovne partnerje, od katerih so mnogi postali tudi naši prijatelji.
  • Konec leta za svojo stranko pridobili Simobil, današnji A1.
  • Na koncu leta se pokaže tudi uspešno reševanje spremembe Google algoritma, saj zaključimo leto s 150.515 € prihodkov.

2013


  • Januarja se nam pridruži Rok.
  • 22.05.2013 Google update Penguin 2.0 naredi ogromno težav, ki smo jih uspešno rešili in po tem dogodku zmanjšali na minimum morebitne bodoče težave, saj smo kupili veliko internetnih orodij v ta namen.
  • Začeli z rednim objavljanjem člankov na spletnih medijih od EnaA.com.
  • Nadaljujemo s predavanji v soorganizaciji z Nasvet.com.
  • Uroš se ponovno udeleži dogodkov SOF, SEMPL, WEBSI (na WEBSI je tudi v strokovni žiriji od 2013), DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA (na NETFORK AKADEMIJI od 2013 dalje tudi predava).
  • Novoletna večerja je bila tudi to leto prijetno srečanje z našimi strankami in poslovnimi partnerji.
  • Zaradi Penguina je to leto bilo tudi nekoliko slabše, ustvarjenih je bilo 128.994 € letnega prihodka.

2012


  • Skupaj z Nokio smo Spletni-slovar.com prenesli tudi na Symbian. Odlična mobilna aplikacija se je hitro prijela med uporabniki Nokie, a je po 3 mesecih žal prenehala z delovanjem.
  • Uroš še vedno ostaja zvest najpomembnejšim marketinškim festivalom pri nas SOF, SEMPL, WEBSI, DIGGIT, Netfork akademija, Nasvet in je soorganizator vedno večjega števila seminarjev na temo optimizacije spletnih strani, Google oglaševanja, uporabniške izkušnje in content marketinga.
  • V partnerstvu s podjetjem Legat consultor d.o.o. prodor na hrvaški trg (ustanovitev spletnega poslovnega imenika Republike Hrvaške – https://www.epirh.com/)
  • Pridobili smo cca. 30 novih strank za SEO in SEM, prvič smo ponudili tudi oglaševanje na FB.
  • Za svoji stranki pridobimo še 2 večji in znani stranki 1nadan.si in enaA.com.
  • Tudi to leto se srečamo z našimi strankami in poslovnimi partnerji na skupni novoletni večerji.
  • Z ekipo uspemo ustvariti že 158.732 € letnih prihodkov zahvaljujoč vedno novim strankam in zavidljivim rezultatom z optimizacijo spletnih strani.

2011


  • Uroš Okorn postaja vedno bolj poznan, zato vedno pogosteje predava na seminarjih o optimizaciji spletnih strani. Že tretje leto zapored se Uroš udeleži dogodkov SOF, SEMPL, WEBSI, DIGGIT, NETFORK AKADEMIJA.
  • Izdelali smo tudi že kar nekaj velikih spletnih trgovin, na področju SEO pa imamo tudi že veliko strank in z večino uspešno sodelujemo še danes.
  • Tudi to leto organiziramo skupno novoletno večerjo za naše stranke in poslovne partnerje, saj nam je zelo pomemben dober odnos s strankami.
  • Organiziramo seminar na temo Optimizacija spletnih strani.
  • Za svojo stranko pridobimo podjetje Studio Moderna.
  • Pridobimo prvo stranko za Google AdWords, zanjo delamo Search in Remarketing na Displayu.
  • Uroš in Jure marca 2011 kupita polovico podjetja Ambo storitve d.o.o., ki se ukvarja s spletno prodajo pustnih kostumov, spodnjega perila in sex shop izdelkov.
  • Ekipa sodelavcev je bila enaka kot preteklo leto, pa smo vseeno uspeli doseči povečanje prihodkov na 120.886 €.
  • Spletni časnik Finance je tudi letos pisal o nas: Članek 1 in še članek 2.

2010


  • Selitev v pisarno na Brezovici, kjer še vedno delujemo.
  • Uroš se udeleži dogodkov SOF, SEMPL, WEBSI, DIGGIT.
  • Pridobili smo nekaj večjih rednih strank za SEO, z nekaterimi od njih sodelujemo še danes.
  • Našo uspešnost prepozna celo finančni časopis Finance.
  • Uroš opravi prvo redno predavanje na temo optimizacije spletne strani v sodelovanju s podjetjem Nasvet.com. Predava tudi na Fakulteti za medije (FAME).
  • Aprila se nam pridruži Gregor, avgusta pa še Tina.
  • Pred novim letom se zopet srečamo z našimi poslovnimi partnerji in strankami na skupni večerji.
  • Širi se tudi ekipa zunanjih sodelavcev, s katerimi uspemo ustvariti 87.032 € letnih prihodkov.
  • Spletni časnik Finance o nas objavi članke: Članek 1, Članek 2, Članek 3.

2009


  • Začetek samostojne poti v domačem stanovanju.
  • Prvi zaslužek z lastnimi domenami (www.spletne-igre.si, www.spletni-slovar.com ...), pot za zaslužek pa je bila tlakovana še pred začetkom poslovanja.
  • Prve redne prihodke je zagotavljalo tudi prevajanje, lektoriranje in inštrukcije.
  • Uroš in Jure pridobita tudi prve 3 redne stranke za optimizacijo spletne strani in uporabniško izkušnjo.
  • Ker se zavedamo, kako zelo pomembne so stranke, že prvo leto organiziramo skupno novoletno večerjo.
  • Uroš se udeleži dogodkov SOF, SEMPL.
  • V prvem letu poslovanja (zadnjih 5 mesecev), tj. v dobrih 6. mesecih, je bilo ustvarjenih 19.199 € prihodkov.


Lastnika in direktorja



Uroš okorn in Jure Adlešič
Jure Adlešič
  • 2006 – 2008 => delal v Apridesol d.o.o., kjer je skrbel za razvoj aplikacij za spremljanje dejavnosti v klicnem centru, zadolžen za postavitev in vzdrževanje klicnih centrov na komunikacijskem sistemu Avaya
  • 2006 => v prostem času začel z razvijanjem spletnega slovarja – spletni-slovar.com (razlog za razvijanje je bil predvsem v tem, da na internetu še ni bilo resnega spletnega slovarja)
  • pri razvoju spletnega slovarja je naredil napako, iz katere se je veliko naučil
    (napaka je bila v tem, da je takoj začel le s slovenščino, šele kasneje je dodajal tudi druge jezike. Napaka, ki mu je v prihodnosti prinesla veliko uspehov, saj je nikoli na nobenem drugem projektu ni več ponovil)
  • 2008–2009 => programer v podjetju Megaklik d.o.o. (bolha.com)
    (že pri Bolhi je sodeloval z Urošem pri razvoju portalov bolha.com in njuškalo.hr)
  • že v družinskih genih je imel oz. ima v krvi, da bo nekoč imel svoje podjetje, zato je že v času, ko je bil v Bolhi razmišljal o tem, kaj bi počel, se pričel dogovarjati z Urošem in še dvema tržnikoma iz Bolhe, da bi šli na svoje, vendar se jim je zataknilo pri poslovnem načrtu vseh štirih v kompaniji, zato sta se združila le z Urošem in nastalo je podjetje Dominatus d.o.o., ki je nastalo zgolj iz ideje v glavi oz. brez konkretnega poslovnega načrta.
Uroš Okorn
  • v študentskih letih (2002) prakso opravljal pri podjetju Celtic d.o.o., sedaj Spletna postaja d.o.o., s katero še sedaj sodelujemo
  • pri podjetju 4WEB d.o.o. (2003 - 2004) programiral računovodski program v Delphiju in prve strani naredil tudi v PHP, MySQL in HTML
  • 2005 – 2009 => IT direktor in vodja razvoja na Bolha.com in Njuškalo.hr
  • 2007 => v Bolhi dobil nalogo, da vodi razvoj Bolha.com in Njuskalo.hr - s to nalogo se je prvič srečal z marketingom in s tem tudi spoznal, da je marketing tisto, kar si želi početi v bodoče
  • 2007 => je dobil tudi nalogo za razvoj iskalnika za Bolha.com in Njuškalo.hr, zato se je v delovanje iskalnikov temeljito in podrobno poglobil in že v enem letu za obe spletni strani razvil izvrstna iskalnika
  • v Bolha d.o.o. je bil odgovoren tudi za nadgradnjo funkcionalnosti spletnih strani
  • 2007–2013 => ker ga je tako zelo zanimal marketing, se je z inbound marketingom začel ukvarjati preko podjetja 3 ZAN d.o.o. in si v začetku pridobival stranke predvsem za SEO
  • v osnovi se je izučil za programerja, skozi svoje delo pa je ugotovil, da ga internetni marketing veliko bolj veseli, saj je ugotovil, da ga veliko bolj zanima, ZAKAJ se nekaj naredi in ne toliko, KAKO (zakaj nekaj programiraš in ne kako nekaj programiraš), zato je sledila ustanovitev lastnega podjetja.
  • oba sta zelo uspešna tudi na področju predavanj na seminarjih Nasvet, OpenIT in Marketing Magazin ter drugih seminarjih (predavanja na temo: optimizacija spletnih strani (SEO) in Google AdWords oglaševanje)
  • 2011–2017 => lastnika podjetja Ambo storitve d.o.o. (prodaja erotičnih pripomočkov, spodnjega perila in pustnih kostumov)

Želite tudi vi povečati uspešnost vaših projektov?

Splošni podatki:
* Polja označena z zvezdico so obvezna.
Kje potrebujete našo pomoč?*
Kakšne so vaše želje?*
Pošljite informativno povpraševanje >