Naročniki se večinoma obrnejo na nas, ko si želijo začeti svojo zgodbo na Facebooku ali optimizirati svoje že obstoječe kampanje, ker z zastavljenimi niso dosegli želenih ciljev. Tako je bilo tudi z našo stranko Luxury Intimate, ki nam je junija 2017 v celoti zaupala Facebook oglaševanje.
1. Spoznavanje produkta in ponudbe
V začetni fazi smo s pomočjo naročnika dodobra spoznali izdelek, ki smo ga oglaševali, saj nam te informacije vedno služijo kot osnova za optimalno pripravo oglaševalske kampanje in določitve ciljev oglaševanja na Facebooku.
2. Prepoznavnost
Prvi del oglaševanja je bil namenjen izboljšanju prepoznavnosti blagovne znamke in spodbujanju večje aktivnosti sledilcev (všečki, komentarji, delitve). S testiranjem različnih besedil, kreativ in optimizacijo pristajalnih strani smo iskali idealno ciljno skupino za naročnikov izdelek, na katerega smo ciljali v naslednjih fazah oglaševanja. Cilj oglaševalskih akcij v tem delu je bil pridobivanje všečkov na Facebook profilu. V le štirih mesecih, od septembra do decembra, smo dosegli kar 75 % rast všečkov na strani.
3. Promet
Tudi v letu 2018 je število všečkov še vedno naraščalo, vendar smo cilje oglaševanja že prilagodili naslednji fazi, tj. povečanju števila obiskovalcev spletne strani naročnika, pri čemer smo uporabnike preusmerili na pristajalno stran, kjer so našli podrobne informacije o izdelku, načinu in prednostih uporabe le-tega. Glavni namen teh dejavnosti ni bil direktna prodaja, temveč zgolj informiranje uporabnikov.
4. Prodaja
V tretjem delu oglaševalske kampanje pa smo na ciljno skupino, pri kateri smo v prejšnjih fazah spodbudili prepoznavnost blagovne znamke in informiranost o izdelku, začeli ciljati z oglasi, katerih glavni namen je konverzija, torej prodaja. Zahvaljujoč dobremu načrtovanju kampanje in dodatni optimizaciji med njenim potekom smo naročniku uspeli povečati število konverzij v letu 2018 za 64 %, prav tako pa smo osnovali ciljno skupino, s pomočjo katere lahko v prihodnosti ciljamo na nove uporabnike, ki so najbolj podobni obstoječim (lookalike audience).
5. Širitev
Naročnik je po videnih rezultatih izrazil željo po razširitvi oglaševanja tudi na tuje trge, s katerim smo pričeli v septembru 2018, za katerega verjamemo, da bomo prav tako upravičili zaupanje naročnika v naše storitve.