O naročniku Hiša zdravjaNaročnik je imel spletno stran že postavljeno, vendar je prišel k nam v želji, da mu izdelamo novo spletno stran, ki ne bo samo vizualno dovršena, ampak tudi uporabnikom prijazna, varna ter da bo s prenovo spletne strani v ozadju optimiziral delovne procese. Grafična podoba spletne straniOblikovalec je grafično oblikoval spletno stran, ki je sledila viziji podjetja ter željam naročnika. Poleg tega pa ni pozabil na uporabniško izkušnjo (UX), saj se je poglobil v naročnikovo dejavnost in skušal zasnovati spletno stran tako, da bi bila za končnega uporabnika čim bolj enostavna in da mu bo omogočila več kot prej. Izdelali smo tudi odziven dizajn, ki je uporabniku omogočilo enostavno brskanje po spletni trgovini, ne glede na to, s katere neprave je prišel nanjo. Prilagojena spletna stran pa tudi doprinese k organski optimizaciji pozicij, saj daje Google prednost pozicij stranem, ki so bolje prilagojene za mobilne telefone in tablice. Izdelanih je bilo tudi nekaj prodajnih elementov kot je pojavno okno oz. tako imenovani pop-up, izpostavitev akcij … Zato je bila predstavitev vsake posamezne dejavnosti na posebni podstrani primarna naloga prenove in tisto, kar smo naredili, preden smo se lotili kakršnegakoli oglaševanja te spletne strani.
Pomembnost izbire kategorij izdelkovPrejšnja spletna stran je imela nejasno določene kategorije izdelkov, zato smo skupaj z naročnikom skušali narediti ustrezne kategorije izdelkov ter na ta način čim bolj izboljšati uporabniško izkušnjo na spletni strani. Bolj pregledne kategorije pa so nam bile pozneje tudi boljše izhodišče za delo na optimizaciji spletne strani (SEO). Poleg tega pa je bilo veliko časa namenjenega tudi za izbiro pravilnih USP-jev (ang. unique selling propositions), ki izpostavijo prednosti naročnika ter predstavijo koristi obiskovalcu, ko se odloča za nakup. Vsebinski dodatekPoleg spletne trgovine smo izdelali tudi posebej spletno stran za blog, kjer lahko naročnik objavlja aktualne novice in strokovne članke. Z blogom smo želeli doprinesti k »širini« obiska, kar pomeni, da z njim pridobimo tudi uporabnike, ki še niso tako daleč v nakupnem procesu, da bi dejansko kupili. Z blogi naročnik uporabnike izobražuje in spoznava z izdelki ter jih ob tem spodbuja k nakupu. Dodana vrednost projektaNaročnik je s to spletno stranjo optimiziral svoje delovne procese tako, da ima možnost pregleda vseh spletnih nakupov v obliki mesečnega poročila. Omogoča mu tudi nekatere avtomatične nastavitve, kot so aktiviranje popustov na vse izdelke ali določeno blagovno znamko, brezplačna poštnina itd. Nikakor pa ne smemo zanemariti dejstva, da smo s pravilnimi redirekti URL-jev iz stare spletne strani na novo stran ohranili obisk spletne strani na nivoju kot je bil prej, pozicije ter se uspešno izognili 404 napakam. |