Študija primera:
Ultralab d.o.o.

S kombinacijo Google AdWords oglaševanja in optimizacije spletne strani do izjemnega sodelovanja.


S prevzemom oglaševanja smo znižali stroške na klik, povečali učinek oglaševanja ter hkrati izboljšali povprečno pozicijo, kjer so se prikazovali oglasi. Preberite, zakaj je čakalnica v Ultralab ultrazvočni ambulanti sedaj precej bolj polna.

O naročniku Ultralab d.o.o.

Ultralab ultrazvočna ambulanta je v času našega sodelovanja postala ena izmed prvih izbir tistih, ki iščejo samoplačniško ultrazvočno ambulanto brez dolgih čakalnih vrst. S profesionalnim, a hkrati prijaznim odnosom in načelom, da se vsakemu obiskovalcu zelo podrobno posvetijo, poskrbijo, da jih vsak z veseljem priporoči naprej.

O Google AdWords oglaševanju strani Ultralab.si

Z Google oglaševanjem in pravilno implementacijo merjenja ciljev lahko povečate profit in hkrati zmanjšate stroške oglaševanja. Če ste že slišali za izjavo »Polovico denarja, ki ga namenim oglaševanju, je vrženega proč. Težava je, da ne vem, katera polovica«, to pri Google oglaševanju prav gotovo ne velja več, saj lahko izmerite efekt oglaševanja vsake oglaševalske kampanje, skupine oglasov ali celo posamezne ključne besede. To pa je osnova za optimizacijo uspešnosti kampanje.

Ciljna skupina

Vsi, ki potrebujejo ultrazvočni pregled v Ljubljani ali bližnji okolici in ne želijo čakati več mesecev, da pridejo na vrsto preko zdravstvene napotnice.

Začetek sodelovanja

Pri Ultralabu so, predno so nas kontaktirali, že sami upravljali Google AdWords oglaševanje. Ker so bili stroški oglaševanja previsoki, so se obrnili na nas. Že ob prvem pregledu kampanje nam je postalo jasno, da lahko še precej izboljšamo učinek njihovih oglaševalskih akcij, saj je bila povprečna cena klika 0,55 €, kar je bilo bistveno višje od predlagane cene klika, ki ga je predlagalo Googlovo orodje Keyword Planner. Po tej oceni naj bi bile cene klika izbranih ključnih besed od 0,20 € do 0,25 €. Jasno, tudi »Quality Score« je bil slab, kot tudi pozicije med oglasi na Googlovem iskalniku.

Ker je stari račun že imel slabo zgodovino, smo se odločili, da odpiremo nov Google AdWords račun, kjer smo v le nekaj dneh prišli do precej cenejših klikov in odličnega Quality Scora. Še danes, ko je konkurence preko Google Ads oglaševanja bistveno več, so cene klikov, ki jih dosega njihova kampanja, 0,12 €, ocena kakovosti pa se giblje med 7 in 10.

Zakaj Google AdWords v iskalnem omrežju?

Glede na področje smo se odločili, da oglašujemo v iskalnem omrežju, torej takrat, ko uporabniki iščejo čim krajše čakalne vrste in želijo priti čim hitreje v ultrazvočno ambulanto. Prav gotovo bi bilo tudi ponovno trženje oz. remarketing odlična možnost. S tem bi lahko vse, ki so že bili na spletni strani, a se niso odločili za rezervacijo termina, ponovno opomnili na možnost rezervacije termina v njihovi ambulanti. Ker pa je ponovno trženje na podlagi zdravstvenih težav neetično in zaradi tega tudi prepovedano po Googlovem pravilniku, smo ostali le pri oglaševanju v iskalnem omrežju.


48 % boljša uvrstitev oglasov


89 % nižja cena klika

4 X več klicev v ambulanto
Iskalno omrežje
  • CPC samo 0,06 € / klik, danes 0,12 € / klik
  • Povprečna pozicija: 1,8
  • Število klicev: 40 - 60 / dan
 


Rezultati

  • Že po kratkem sodelovanju so začeli beležiti 30-60 klicev dnevno. Ta učinek je rezultat tako Google AdWords oglaševanja kot optimizacije spletne strani, a Google oglaševanje predstavlja več kot polovico vseh klicev.

  • Znižanje povprečne cene klika iz 0,55 € na 0,06 €. Sedaj, ko je konkurence več, je tudi cena klika višja, a še vedno le 0,12 € na klik.

  • Izboljšanje povprečne pozicije, na katere se uvrščajo njihovi oglasi. Njihovi oglasi se uvrščajo na 1,8 pozicijo, torej so večinoma na prvem ali drugem mestu. Pred začetkom sodelovanja je bila povprečna pozicija 3,5.

  • Večje število klicev - z izborom pravih ključnih besed in spremljanjem rezultatov smo kljub nekajkrat nižjemu strošku povečali število klicev za približno 4X.
   


Želite tudi vi povečati uspešnost vaših projektov?

Splošni podatki:
* Polja označena z zvezdico so obvezna.
Kje potrebujete našo pomoč?*
Kakšne so vaše želje?*
Pošljite informativno povpraševanje >