Ciljna skupina
Vsi, ki potrebujejo ultrazvočni pregled v Ljubljani ali bližnji okolici in ne želijo čakati več mesecev, da pridejo na vrsto preko zdravstvene napotnice.
Začetek sodelovanja
Pri Ultralabu so, predno so nas kontaktirali, že sami upravljali Google AdWords oglaševanje. Ker so bili stroški oglaševanja previsoki, so se obrnili na nas. Že ob prvem pregledu kampanje nam je postalo jasno, da lahko še precej izboljšamo učinek njihovih oglaševalskih akcij, saj je bila povprečna cena klika 0,55 €, kar je bilo bistveno višje od predlagane cene klika, ki ga je predlagalo Googlovo orodje Keyword Planner. Po tej oceni naj bi bile cene klika izbranih ključnih besed od 0,20 € do 0,25 €. Jasno, tudi »Quality Score« je bil slab, kot tudi pozicije med oglasi na Googlovem iskalniku.
Ker je stari račun že imel slabo zgodovino, smo se odločili, da odpiremo nov Google AdWords račun, kjer smo v le nekaj dneh prišli do precej cenejših klikov in odličnega Quality Scora. Še danes, ko je konkurence preko Google Ads oglaševanja bistveno več, so cene klikov, ki jih dosega njihova kampanja, 0,12 €, ocena kakovosti pa se giblje med 7 in 10.
Zakaj Google AdWords v iskalnem omrežju?
Glede na področje smo se odločili, da oglašujemo v iskalnem omrežju, torej takrat, ko uporabniki iščejo čim krajše čakalne vrste in želijo priti čim hitreje v ultrazvočno ambulanto. Prav gotovo bi bilo tudi ponovno trženje oz. remarketing odlična možnost. S tem bi lahko vse, ki so že bili na spletni strani, a se niso odločili za rezervacijo termina, ponovno opomnili na možnost rezervacije termina v njihovi ambulanti. Ker pa je ponovno trženje na podlagi zdravstvenih težav neetično in zaradi tega tudi prepovedano po Googlovem pravilniku, smo ostali le pri oglaševanju v iskalnem omrežju.