Optimizacija spletnih strani

Do prvih mest na Googlu smo pripeljali že več 100 podjetij. Pišite nam in se jim pridružite.

Od leta 2009 do danes smo na prva mesta na Googlu uspešno pripeljali že več kot 850 zelo iskanih besed in še ogromno ostalih, manj iskanih ključnih besed. Pridružite se našim referencam in zadovoljnim strankam tudi vi. Optimizacija spletnih strani je naša strast in naše veselje.


optimizacija spletnih strani

Kako poteka optimizacija spletnih strani?


 
 
 
 
 
 

 

 
 

 


 

Štirje razlogi, zakaj izbrati nas



Vsako stran optimiziramo kot bi bila naša  - predlagamo ključne besede, ki imajo največji potencial in skrbimo, da se učinek pozna še več let.

Reference so dovolj zgovorne! Na prvo stran Googla smo spravili že več kot 850 zelo iskanih ključnih besed.

Uredimo celo spletno stran in ne samo podstrani za ključne besede, ki jih po analizi izberemo.

Z rednim merjenjem pozicij in poročili se s strankami sproti dogovarjamo za čim boljše pozicije in prodajo.

Optimizacija spletnih strani je postopek, s katerim omogočamo, da se povezava do vaše spletne strani pojavlja čim višje na Googlu pod izbranimi ključnimi besedami. Če je spletna stran narejena tako, da lahko iskalnik ugotovi vse njene dobre lastnosti, se bo povezava prikazovala na prvih mestih. Hkrati pa je optimizacija spletnih strani eno najbolj ugodnih oglaševanj na dolgi rok, saj se učinki poznajo še zelo dolgo.

Kliknite, če želite analizo spletne strani >

 
Osnovna priporočila za optimizacijo spletnih strani

Osnovna priporočila pri optimizaciji spletne strani


  • Izbira pravih ključnih besed
    Raziščite, katere ključne besede vpišejo vaše potencialne stranke in le-te uporabite tudi v vseh najbolj pomembnih elementih spletne strani (glejte tudi tretjo točko).
  • Onsite optimizacija spletnih strani
    • Kvalitetna vsebina
      S kvalitetno vsebino boste uporabnika obdržali dlje časa na strani, s tem pa tudi Googlu poslali jasen signal, da je ravno vaša spletna stran pravi zadetek za potencialne stranke. Preden pripravite vsebino, raziščite, kaj se trenutno že nahaja na prvi strani pod izbranimi ključnimi besedami in napišite vsebino, ki bo bolj zanimiva in uporabna od najdenih zadetkov.
    • Uredite vsaj osnovne tehnične stvari
      Če na spletni strani uredite osnovne in hkrati najbolj pomembne lastnosti, boste naredili že precej. Uporabite ključne besede v naslovu, v H1 oznaki, v vsebini in URL naslovu. Tako bo Googlu že precej bolj jasno, pod katerimi ključnimi besedami naj prikaže vašo spletno stran.
  • Offsite optimizacija spletnih strani - Pridobite kvalitetne povezave
    Z odlično vsebino boste prav gotovo dobili tudi kakšno povezavo iz sorodno povezane spletne strani. Preverite tudi vaše obstoječe promocije in vključite povezave do vaše strani, da k sebi pripeljete promet, posledično pa izboljšate tudi uvrstitev na Googlu. Kvalitetna povezava je tista, ki prihaja iz spletne strani s kvalitetno vsebino, močnimi povratnimi povezavami in je tudi vsebinsko povezana z vašimi izdelki in storitvami. Offsite optimizacija spletnih strani je pomembna, saj vsaj link Google šteje kot glas (ali kot Like pri facebooku).
  • Namestite Google Search Console
    Če boste uporabljali Google Search Console, vas bo Google v primeru napak in večjih težav obvestil o tem in se boste lahko prej odzvali na napake. Prav tako lahko v Google Search Console spremljate ključne besede, pod katerimi se prikaže vaša spletna stran.
   
Optimizacija spletnih strani in najbolj pogoste napake

Optimizacija spletnih strani in najbolj pogoste napake


  • Napačna izbira napačnih ključnih besed
    Pravilna izbira ključnih besed je pogoj za uspeh optimizacije spletne strani. Pri izbiri ključnih besed bodite pozorni na to, da ima beseda dovolj iskanj, da je dovolj povezana z vašimi produkti/storitvami in da boste lahko pripravili takšno vsebino, ki bo odgovorila na vsa pomembna vprašanja, ki jih ima potencialna stranka, ki obišče to stran.
  • Pomanjkljiva ali neprimerna vsebina
    Spletna stran brez vsebine ali z neprimerno vsebino nima prav dosti možnosti, da bi prišla visoko na Googlu, pa čeprav je tehnična optimizacija spletne strani dobro urejena.
  • Spreminjanje URL naslovov
    Vaša spletna stran se že prikaže na Googlu. Če spremenite URL naslov, poskrbite tudi za 301 preusmeritev, saj bo le tako Google vrednost vašega starega URL-ja pripisal novemu URL naslovu. Pravilna ureditev preusmeritev je še toliko bolj pomembna pri prehodu na novo domeno ali novo spletno stran, kjer se običajno spremeni tudi struktura, posledično pa tudi večina URL naslovov.
  • Neunikatna, kopirana vsebina
    V kolikor ste vsebino le skopirali iz drugih strani, ste si naredili medvedjo uslugo. Če imate pisce, ki pripravijo besedila za vašo spletno stran, vedno preverite tudi originalnost vsebine pri njih.
  • Mobilnikom neprilagojene spletne strani
    V kolikor vaša spletna stran še vedno ni prilagojena mobilnim napravam, je to popolnoma enako kot če ne bi bila prilagojena računalnikom. Obisk preko mobilnih telefonov namreč že na večini spletnih strani prekaša obisk iz prenosnikov in namiznih računalnikov.
Optimizacija spletnih strani in najbolj pogoste napake

tehnična ali onsite optimizacija spletnih strani

Tehnična ali onsite optimizacija spletnih strani


Pri nas uredimo tudi najmanjše detajle tehnične optimizacije, saj bo vaša stran že zaradi tega uvrščena višje pod številnimi ključnimi besedami. V grobem pa tehnična optimizacija spletnih strani zajema:
  • vključitev ključnih besed iz analize v strukturo spletne strani,
  • ureditev meta podatkov na vaši spletni strani,
  • ureditev drugih osnovnih tehničnih lastnosti (h1, h2, slike in alt oznake …)
  • ureditev naprednih tehničnih stvari (Rich snippets, next/prev …)
  • namestitev Google Search Console, Google Analytics …
  • spremljanje in odpravljanje 404 napak

Vsebinska optimizacija spletnih strani zajema prilagoditev vaših vsebin. V določenih primerih je potrebno nekatere vsebine napisati na novo, da na vašo spletno stran pripeljemo še več potencialnih kupcev. Priprava novih vsebin običajno poteka tako, da vam pripravimo natančna navodila, kaj in kako je potrebno napisati, da bo vsebina všečna tako Googlu kot tudi vašim potencialnim kupcem, ki bodo določeno stran obiskali.

Za vsebinsko optimizacijo vaše spletne strani lahko poskrbijo tudi naši pisci, če področje ni preveč specifično.
 

Analiza ključnih besed


Optimizacija spletnih strani temelji na iskanju z besedami, torej mora biti analiza ključnih besed prvi korak k uspešni optimizaciji vaše spletne strani. Z različnimi orodji poiščemo čim več različnih ključnih besed, pomembnih za vaš posel in izločimo tiste, ki:
  • jih vaše potencialne stranke iščejo na Googlu,
  • so zelo povezane z vašimi izdelki oz. storitvami.
Poleg analize ključnih besed naredimo še podrobno analizo trenutnega stanja, kjer pregledamo tako onsite kot tudi offsite optimizacijo spletne strani.

Kot zanimivost si oglejte še najbolj obiskane spletne strani.


Offsite optimizacija spletnih strani


Po urejeni tehnični in vsebinski optimizaciji vaša stran potrebuje še kvalitetne povezave, da jo izstrelimo med zvezde.

Pri nas sodelujemo z večino največjih slovenskih portalov. Nekatere od njih najdete tudi v naših referencah. Prav tako se povezujemo tudi s številnimi prepoznavnimi blogerji. Ravno zato vam poleg povezave na vašo stran pripeljemo tudi obisk iz vsebinsko povezanih portalov in iz zelo obiskanih blogov, povezanih z vašo dejavnostjo.
 
Želite tudi vi povečati obisk in prodajo vaše strani? Kontaktirajte nas!
 
offsite optimizacija spletnih strani

Nekaj naših referenc:


 
A1
A1
Z A1 sledimo ves čas razvoju novih telefonov in prilagajamo besede za optimizacijo, uspešno pa smo uredili tudi menjavo branda iz Simobila na A1.
 
Špica
Špica
Špica je znano podjetje praktično povsod po Evropi in tudi izven njenih meja, v Sloveniji pa mi skrbimo za dobre pozicije s SEO in SEM oglaševanjem strani spica.si in allhours.si.
 
Gerard
Gerard
Kljub temu, da ima Gerard dolgo tradicijo, so bile pozicije ključnih besed zelo slabe ob začetku sodelovanje, praktično vse pa se danes nahajajo na 1. strani in nekatere že med prvimi tremi zadetki.
 
Coris
Coris
Stran Coris je pred začetkom optimizacije uvrščala že kar dobro, po začetku našega dela pa so se pozicije še izboljšale in tako Coris z večino izbranih besed prehiteva konkurenco.

Želite pogledati več referenc? Kliknite >


Izjava zadovoljne stranke

Ker nam je njihova "konkurenca" uspešno izbrisala spletno stran iz Googlovega indeksa in smo tako izgubili popolnoma ves organski obisk, smo se obrnili na Dominatus. Ko so nam izbrisali cca 240.000 slabih linkov, se je naša stran pojavila na 1. strani Googla. Optimizacija spletnih strani je za nas zelo pomembna, zato za nas urejajo SEO kot tudi SEM in UX, s čimer smo zadovoljni.
Damjan Tomič, AB1 d.o.o.

Izjava zadovoljne stranke

Z ekipo Dominatusa poslujemo že več kot 4 leta na področju optimizacije spletne strani Malinca. Z njihovim delom in odzivnostjo smo izredni zadovoljni. Rezultati oz. naše pozicije na Googlu se dvigujejo, prav tako raste promet iz organskega iskanja. Skupaj z njimi smo reševali tudi izzive, ki smo jih imeli pri poslovanju – urejanje preusmeritev zaradi izključevanje izdelkov, ohranjanje Google pozicij zaradi sprememb opisov izdelkov.
Nastja Kramer, Malinca d.o.o.

Izjava zadovoljne stranke

Sodelovanje z podjetjem Dominatus je na zelo visokem nivoju. Znanje, komunikacija, natančnost, spoštovanje časovnih okvirov in zelo dobri, merljivi rezultati so ključni razlogi, zaradi katerih smo zgradili uspešno in dolgoročno sodelovanje. Podjetje Dominatus močno priporočam vsem, ki strmijo k sodobnem, uspešnem oglaševanju in se zavedajo pomembnosti vrhunskega oglaševanja na spletu.
Ines Bule, vodja marketinga Smučišče KOPE

Izjava zadovoljne stranke

Edini, ki smo jih za pomoč pri Google in SEO na enaA.com, k sodelovanju povabili še drugič, tretjič ... Čeprav se v svetu digitalnega marketinga pravila spreminjajo brez napovedi in pojasnil, jim z jasno usmerjenostjo na izboljševanje prodajnih rezultatov ves čas uspeva ohraniti korak in ponuditi prave odgovore in rešitve.
Aljoša Domijan, Gambit trade - enaA.com

Izjava zadovoljne stranke

S podjetjem Dominatus smo na področju optimizacije spletnih strani sodelovali več kot 3 leta. Sodelovanje je bilo ves čas zelo korektno. Cenil sem njihovo odzivnost, strokovnost ter usmerjenost na rezultate, ki so jih z opravljenim delom tudi prinesli.
Radoš Skrt, Studio Moderna d.o.o.

Izjava zadovoljne stranke

Z Dominatusom sodelujemo že vrsto let. Pomagali so nam pri vzpostavitvi ključnih kazalnikov uspešnosti, novinarje dodatno izobraziti za pisanje na spletu, programersko in ostalo tehnično ekipo voditi pri koristnih nadgradnjah... tako na področju optimizacije vsebine, samega dela kot tudi boljšega poznavanja celotnega digitalnega marketinga. Smatramo jih ne samo kot zunanje izvajalce, ampak kot zaupanja vredne partnerje in sodelavce.
Aleš Cipot, Adria Media d.o.o.

Želite tudi vi povečati uspešnost vaših projektov?

Splošni podatki:
* Polja označena z zvezdico so obvezna.
Kje potrebujete našo pomoč?*
Kakšne so vaše želje?*
Pošljite informativno povpraševanje >