Zakaj sploh potrebujem analizo?
Število mesečnih iskanj ključnih besed nam pove, na katere se je smotrno osredotočiti. |
Ocenimo, za koliko lahko povečamo obisk in prodajo na vašem spletnem mestu. |
Preko analize vas in vašo spletno stran spoznamo že pred sestankom, zato smo na sestanku že zelo konkretni. |
Iz analize ugotovimo, kaj vse je že urejeno in kaj še NI. |
Analiza spletnih strani je prvi korak k uspešni optimizaciji vaše spletne strani. Z različnimi orodji poiščemo čim večje število ključnih besed, ki so najbolj pomembne za vaš posel in s katerimi enostavno morate biti pred konkurenco. Poleg analize ključnih besed naredimo tudi podrobno analizo vaše spletne strani, kjer pregledamo celotno strukturo vaše strani in pripravimo dokument/načrt, kako in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani.
Kliknite in nas kontaktirajte za analizo > |
|
Analiza spletne strani zajema
|
Izsek iz tehnične analize spletne strani:
2.1 Naslovi strani - title tag
Naslov spletne strani je eden izmed najbolj pomembnih lastnosti za visoko uvrstitev strani pod določeno ključno besedo. Zato je pomembno, da določite unikatne naslove, ki bodo vsebovali tudi tiste ključne besede, ki se iščejo in so primerne – jih iščejo vaši potencialni kupci. Potrebno je paziti tudi na ustrezno dolžino. Trenutno stanje: Spletne strani imajo unikatne naslove, vendar se v njih ne nahaja vedno najbolj optimalna ključna beseda. 2.2 Opis spletne strani za iskalnike – meta desc tag Meta opis strani je tisto, kar uporabnik vidi kot opis na Googlu in drugih iskalnikih. Le-ta mora biti zato čim bolj marketinški, da uporabnik izmed vseh možnosti izbere prav vašo povezavo. Potrebno je paziti tudi na ustrezno dolžino, sicer bodo iskalniki vaš text skrajšali. Trenutno stanje: Delno urejeno. Strani sicer imajo meta opise, vendar le ti niso vedno najbolj optimalni. Poleg tega pa je 87 meta opisov dupliciranih. Prva stran ima recimo v meta opisu samo besedo <meta name="description" content="trgovina"/>, kar je slabo in je treba popraviti. 6. Not found (404) stran Pomembno je, da uporabniku ponudimo ustrezne alternativne možnosti in ga seznanimo s tem, da stran ne obstaja več. Stran 404 naj bo podobna prvi strani, vendar naj jasno piše nekaj podobnega temu: »Stran, ki jo iščete, ne obstaja, lahko pa si pogledate ostalo ponudbo.« (z zelo očitno pisavo). Stran 404 je namenjena ravno temu, da če stran ne obstaja, uporabniku prikažemo 404 sporočilo in iskalnikom damo 404 status. Torej morajo vse neobstoječe strani vrniti 404 status. Trenutno stanje: Popraviti. Ker gre za zabavno tematiko, naj bo tudi 404 stran zabavna. Zgornji izsek (samo majhen del celotne analize) naj služi le za primer, kaj približno lahko pričakujete pri analizi vaše spletne strani. Ker je vsaka spletna strani specifična, je lahko analiza spletne strani še precej bolj obsežna, večinoma pa lahko pričakujete vsaj 10 strani tehničnih in vsebinskih izboljšav, v kolikor pri vaši spletni strani niso bila upoštevana načela dobre prakse, bo poročilo še bistveno bolj obsežno. Analiza spletnih strani je osnova za kasnejšo optimizacijo, saj v sklopu analize skupaj z vami določimo najbolj primerne ključne besede za optimizacijo in predvidimo, koliko dela bo potrebnega, da bo vaša spletna stran na 1. strani Googla. |
Izsek iz analize ključnih besed:
Prikazan primer je le izsek iz analize ključnih besed. Število ključnih besed, ki jih zajamemo v analizi, je odvisno predvsem od obsega ponudbe na vaši spletni strani. Pri zelo ozko usmerjenih spletnih straneh se v analizo vključi nekaj deset različnih ključnih besed, pri spletnih straneh z zelo širokim naborom izdelkov ali storitev pa je običajno ključnih besed nekaj sto. |